Werken bij


Het leukste team van Apeldoorn!

Variatie en bellen voor mooie klanten

Als Telemarketeer bij Marketcall bel je uit naam van mooie klanten zoals Miele, Vitesse en Smit & Dorlas. Door ons diverse klantenbestand bel je per week op meerdere projecten. Je verkoopt niets, maar bespreekt samen met potentiële leads of een samenwerking interessant kan zijn. Je schakelt hiervoor tussen verschillende type personen binnen verschillende type organisaties. Daarnaast beheer je de agenda van de accountmanager waarvoor je belt én ben je verantwoordelijke voor een correcte verslaglegging in het systeem.

Eigen regie binnen het werk!

Je wordt continue getraind in gesprekstechnieken en aangemoedigd om écht connectie te maken met de ander. Dit doe je door goed te luisteren, empathisch te reageren en juist dátgene over het product of de dienstverlening te vertellen wat voor de ander van toegevoegde waarde is. Je vertelt potentiële leads over de voordelen van een samenwerking in een bij jou passend verhaal. Onze telemarketeers staan achter het verhaal dat ze vertellen én voelen zich daardoor verbonden met de bedrijven waarvoor ze bellen.


  • Een leuke club aan collega’s
  • Plan zelf je werktijden
  • Blijven ontdekken en ontwikkelen
  • Fijne werkplek en mooie klanten


Pas jij bij onze KWES-Cultuur?

Kwaliteit
uit zich in alle aspecten van ons werk. Goede werkprestaties leveren kan alleen als we als team op de juiste manier communiceren. We leggen de nadruk op kansen creëren en ontwikkelen.

Waardering
ontvangen we graag, maar geven we ook terug. Spreek uit wat goed gaat en geniet samen van successen. Complimenteer elkaar en denk in kansen en groeimogelijkheden.

Eerlijk
zijn we niet alleen naar onze klant, maar ook naar elkaar. We denken in goede intenties en handelen daarnaar. We respecteren elkaars meningen en opvattingen en praten hierover.

Samen
kom je op nieuwe ideeën en andere inzichten. We praten niet óver elkaar, maar mét elkaar. We hebben aandacht voor wat de ander doet, maar ook voor wat de ander beweegt.

Schuilt er een ‘Marketcaller’ in jou?