Voldoet uw dienst of product eigenlijk aan de verwachtingen van uw klanten of prospects? En heeft u deze verwachtingen scherp in beeld? Een door Marketcall professioneel uitgevoerd klanttevredenheidsonderzoek levert u alle antwoorden. Hiervoor bent u bij Marketcall aan het goede adres; we zijn specialist in het uitvoeren van telefonisch onderzoek naar klanttevredenheid in de B2B markt.

Klanttevredenheid onderzoeken
Kiest u voor de juiste marketingactiviteiten? Wij kunnen bij uw klanten hun klanttevredenheid onderzoeken. Goed en gericht onderzoek vergroot uw inzicht en biedt nieuwe kansen om de klanttevredenheid te verhogen. Op basis van een vooraf nauwgezet met u overeengekomen belscript stellen wij uw klanten telefonisch op een prettige en niet dwingende wijze alle relevante vragen. Uiteraard kunnen wij de vragenscenario’s op grond van uw wensen ook wisselen per doelgroep. Door die methodiek krijgt u een zeer verfijnd inzicht in de klanttevredenheid die bestaat onder uw diverse doelgroepen.
Bijsturen op basis van onderzoek
De uitkomsten van het klanttevredenheidsonderzoek van Marketcall leveren u veel bruikbare detailinformatie op. U kunt vervolgens aan de hand van de uitkomsten uw sales- en marketingplannen bijsturen en verfijnen, om zo uw resultaten te verbeteren. Ook de tevredenheid die ontstaat bij uw klanten over die specifieke aanpassingen kunnen wij vervolgens meten. Zodat er tussen u en uw opdrachtgever een voortdurend verbeterproces op basis van onderzoek naar klanttevredenheid ontstaat.