Gelijk een klik bij de eerste afspraak
KIS Zuid is gespecialiseerd in inspectie en onderhoud van kranen en hijsmiddelen, en staat bekend als een betrouwbare servicepartner in de hijs- en heftechniek. Toen we in 2014 het eerste gesprek voerden, ontstond er meteen een klik. We kwamen precies op het juiste moment met elkaar in contact. KIS Zuid was op zoek naar nieuwe klanten en had destijds een mooie lijst samengesteld om potentiële leads te benaderen.
De buitendienstmedewerkers zagen enorm op tegen koud bellen. Ze praten graag over techniek, maar tijdens telefoongesprekken werkt dit niet. Het is belangrijk om het gelijk over de voordelen te hebben. En dit is nu precies de meerwaarde wat wij kunnen bieden. We beschikken over drie belangrijke voordelen die KIS Zuid zelf niet heeft: tijd, zin en kwaliteit om te bellen. Doordat we mooie afspraken voor dit bedrijf realiseren, is het inschakelen van een telemarketingbureau voor hen kostenefficiënter dan zelf bellen. Bovendien kunnen de buitendienstmedewerkers blijven doen wat zij leuk vinden én goed in zijn.